Les xarxes socials com a eina per reforçar l'activitat presencial

Presentació de les actuacions de DIPLOCAT en l'àmbit digital a estudiants del màster en relacions internacionals de l'ESEI

Jordi Arrufat, gestor de projectes a DIPLOCAT, ha impartit avui una sessió en anglès sobre les actuacions que DIPLOCAT duu a terme mitjançant les xarxes socials i altres eines digitals a un grup d'estudiants del màster en relacions internacionals de l'ESEI, una escola de negocis de Barcelona.

En la sessió, que ha tingut lloc a la seu de l'entitat, Arrufat ha parlat de les funcions de DIPLOCAT, la seva naturalesa consorcial, els diferents tipus de xarxes socials que utilitza i amb quina finalitat. També els ha explicat que DIPLOCAT inscriu la major part de les seves activitats sota el concepte de soft power o poder tou de l'àmbit de les relacions internacionals. Un dels exemples pràctics que ha presentat als estudiants és el de la campanya #BooksAndRoses de projecció internacional de la Diada de Sant Jordi, coincidint amb la seva cloenda aquesta setmana.

Arrufat ha conclòs que per a DIPLOCAT les xarxes socials no són en cap cas una fi en si mateixes, sinó que serveixen per reforçar les actuacions presencials, que són les que més impacte tenen malgrat la complexitat del món actual.