Les xarxes socials com a eina de projecció exterior

Catalunya Internacional explica l'activitat del Consorci a estudiants estrangers de Relacions Internacionals 

Projecció exterior, bones pràctiques, intercanvi cultural i xarxes socials. Aquests són alguns dels temes que s'han tractat a la sessió que Jordi Arrufat, gestor de projectes de Catalunya Internacional, ha impartit als estudiants estrangers del màster de Relacions Internacionals de l'ESEI International Business School de Barcelona.

La sessió ha tingut lloc a la seu de Catalunya Internacional i ha servit per presentar els principis acadèmics a partir els quals el Consorci realitza la seva activitat i com exercir-la de manera positiva, ressaltant pràctiques com l'escolta activa, la capacitat d'influència (advocacy) i l'intercanvi cultural.

També s'ha parlat sobre les xarxes socials com a eina per a la projecció exterior, amb exemples de bons usos i continguts, com la icònica @sweden, referent de la xarxa social X. Arrufat ha explicat quines xarxes utilitza Catalunya Internacional i ha fet esment de campanyes concretes com la de #BooksAndRoses. La xerrada ha acabat amb un resum de consells per a l'ús de les xarxes en la projecció exterior i la importància d'actuar de manera professional i correcta en un món cada vegada més canviant i incert.