Administratiu/va Recepcionista al Consorci Patronat Catalunya Món-Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya (PCM-DIPLOCAT)
16 de desembre de 2015
Atenció: aquest procés selectiu està tancat. La informació sobre aquest procés selectiu seguirà publicada a efectes informatius.
- Lloc de treball: administratiu/va recepcionista
- Categoria: 5
- Horari: matí i tarda
- Jornada: 39 hores setmanals
- Unitat: Patronat Catalunya Món - Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya (PCM-DIPLOCAT)
- Localitat: Barcelona
- Centre de treball: Av. Diagonal, 418, 1r 2a
Requisits
- Personal amb vinculació a un dels ens consorciats o amb un vincle preexistent de caràcter fix amb l'Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del sector públic (article 33.5 de la Llei 2/2015, d'11 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2015).
- Experiència en lloc de treball d'atenció al públic, gestió telefònica i de correspondència i arxiu
- Formació en protocol i organització d'actes.
- Anglès nivell C1.1 del MCERL
- Certificat del nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Funcions
- Atenció directa al públic, gestió de la centraleta telefònica
- Registre de documentació i correspondència
- Suport en l'organització d'actes i gestions protocol·làries
- Tasques administratives de suport a l'equip tècnic i directiu
Aspectes a valorar
- Habilitats comunicatives
- Actitud proactiva, motivada, discreta i amb iniciativa
- Capacitat d'organització, treball en equip, flexibilitat i adaptabilitat
- Coneixements de francès i/o alemany
- Coneixements en règim jurídic i procediment administratiu comú de l'Administració de la Generalitat
- Coneixements en matèria de contractació pública, subvencions i gestió documental
Forma d'ocupació
- Contracte laboral temporal d'interinitat (Conveni col·lectiu de treball propi).
Participació
El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta és de 10 dies a partir de la seva publicació.
No s'admetran sol·licituds presentades després del dia 26 de desembre de 2015
Les persones interessades que reuneixin els requisits i capacitats establerts poden enviar el seu currículum ATRI i currículum professional al correu electrònic a contractació@catinternacional.cat, amb la referència Adm-Recep PCM-DIPLOCAT -cognoms i nom a l'apartat tema i indicant en el cos del correu les dades següents: NIF, cognoms i nom, tipus de vincle administratiu, departament d'adscripció o ens consorciat, telèfons de contacte i correu electrònic.
En primer lloc, es farà una comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per valorar aspectes relatius a l'experiència, coneixements, competències i formació relacionats amb el lloc a proveir. Si escau, les persones candidates podran ser convocades a una entrevista i/o prova dels aspectes relacionats amb les competències professionals.
Resultats del procés selectiu
Antecedents
El 16 de desembre de 2015 es va obrir la convocatòria per a la selecció d'una vacant d'administratiu/va recepcionista al consorci Patronat Catalunya Món- Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya (PCM-DIPLOCAT). El període de presentació de les candidatures va estar obert fins el 26 de desembre de 2015, durant el qual es van presentar 19 persones.
Primera fase: valoració de mèrits i capacitats
El llistat de candidatures presentades està ordenat d'acord amb l'ordre numèric que correspon amb els tres darrers dígits del DNI i la lletra del candidat o candidata o, en el seu defecte, les tres últimes xifres i la lletra del mes corresponent a la data de naixement. Per a poder optar a la realització de la prova escrita l'aspirant havia d'obtenir una puntuació mínima de 12 punts.
Candidat/a | Puntuació | Total punts requisits |
---|---|---|
997X | 15 | Apte per a prova escrita |
978F | 12 | Apte per a prova escrita |
050A | 10 | No apte per a prova escrita |
966Z | 12 | Apte per a prova escrita |
126K | 9 | No apte per a prova escrita |
194G | 17 | Apte per a prova escrita |
424N | 15 | Apte per a prova escrita |
108F | 12 | Apte per a prova escrita |
070C | 13 | Apte per a prova escrita |
985B | 11 | No apte per a prova escrita |
016Y | 11 | No apte per a prova escrita |
494V | 11 | No apte per a prova escrita |
457G | 10 | No apte per a prova escrita |
983A | 9 | No apte per a prova escrita |
249H | 11 | No apte per a prova escrita |
990F | 13 | Apte per a prova escrita |
189C | 8 | No apte per a prova escrita |
142T | 6 | No apte per a prova escrita |
824T | 12 | Apte per a prova escrita |
L'òrgan de selecció, reunit el 13 de gener de 2016, havent valorat la vinculació de les persones aspirants a un dels ens consorciats, l'experiència pel lloc de treball, la formació en protocol, idiomes i els coneixements sobre el funcionament de l'administració, d'acord amb els requisits que contenia la oferta publicada, va acordar seleccionar 9 persones que van passar a la segona fase del procés de selecció.
Segona fase: prova escrita i entrevista
La segona fase del procés de selecció consistia en una prova escrita en la qual es valoraven els coneixements en habilitats administratives, lingüístiques, protocol·làries, organitzatives i de gestió. Les 9 persones aspirants que van resultar aptes en la primera fase van ser convocades els dies 15, 18 i 19 de gener de 2016. Durant aquesta fase, 2 de les persones convocades van desistir del procés de selecció.
Vista la prova escrita, l'òrgan de selecció, es va reunir el 20 de gener de 2016, i va seleccionar tres candidats/es per a ser entrevistats/des els dies 22 i 25 de gener de 2016.
Durant l'entrevista es van valorar les habilitats comunicatives, l'actitud proactiva, la capacitat d'organització, l'adaptabilitat i iniciativa, i es va realitzar una prova oral d'idioma. L'òrgan de selecció, constituït per tres persones, va valorar a cada aspirant amb la puntuació d'1 a 3, considerant 1 la millor puntuació.
Candidat/a | Puntuació (prova escrita) |
Realitza entrevista |
Puntuació entrevista |
---|---|---|---|
997X | Es retira | No | |
978F | 4,5 | No | |
966Z | 4 | No | |
194G | 6 | No | |
424N | 11 | Si | 6 |
108F | 5 | No | |
070C | 7,5 | Si | 9 |
990F | 7,5 | Si | 3 |
824T | Es retira | No |
Resultat
Finalment, el 25 de gener de 2016, l'òrgan de selecció, va valorar que la candidatura més adequada per a cobrir la vacant d'administratiu/va recepcionista era la 990F.
La seva incorporació serà efectiva el 15 de febrer de 2016.
Darrera actualització: 02/05/2024